zondag, maart 11, 2007

Stormvogel Oostvoorne



Zondag 11maart (clubduik)....hebben we de koude getrotseerd.8uur vertrek naar Oostvoorne.Het was mistig en stond een vies schraal windje....
Om 9.50uur gingen Dik en ik tewater.Tijdens de vinnen aan doen(doe je in het water)loopt je pak vol water,en had ik even het idee van....kkkkkk....koud!Afijn,sta je er even in warm je wel weer wat op.10uur...ik meld de duikleider dat we gaan.Krijg ok,en we vertrekken.180 graden de diepte in,ik vraag dik ok?ok!we gaan links af richting?Ik weet het niet want het is de 2de keer dat ik hier kom.Dan tikt Dik me aan....Hij kan niet goed klaren....en geeft een teken dat we op 6 meter blijven zodat zijn oren even aan de druk kunnen wennen.Alles weer ok!We zakken door richting de 10.....Het werd wat frisser (6graden)ik vraag OK?Ok!Ik heb het een beetje koud.Dan doemen er 2 duikers op...Hoi!We zakken door naar de 15....en stuiten op een wrak...goed tezien...beetje vis.....we gaan maar weer verder,want we gaan de koude voelen.Langzaam stijgen we terug naar de 4 meter,waar we een stop doen van 3 minuten.We zitten naast de onderwater glij baan....die staat daar schijnbaar en is 25meter lang,je kunt er doorheen zwemmen.Dit doen we de volgende keer dan maar.... tis tekoud,en de afspraak was 35 minuten duiktijd.
zicht 8meter
6graden
30minuten duiktijd
diepte 15meter.
dagdag!!!!!